• بنابر فرموده، قرار دادن هرگونه شماره ی تماسی ، در داخل پست های انجمن اکیدا ممنوع می باشد . جهت ارتباط با سایر اعضا میتوانید ، یوزر تلگرام و یا ایمیل و یا یوزر سایر پیام رسان ها را قرار دهید .

ایزی باتور 2

saleh.kh

New Member
#1
سلام من یه دستگاه 96 تایی از شرکت شما خریدم
دور اول راندمانم حدود 30 درصد بود با وجود تخم هایی که همه نطفه داشتن و تلفات در دوره ی هچ بود
دور دوم جوجه کشی راندمان باز هم کتر شد و از 96 تا تخم 12 جوجه خارج شد و خیلی از تخم ها رو که بعد از کار دستگاه شکستم همه جوجه داشتن ولی مرده .
این دور با جدیت تمام جوجه کشی رو زیر نظر گرفتم تا مشکلات مشخص بشن
چند تا نکته باید بگم خدمتتون :
1. فن کوچک دستگاه که باید دائم در حالت ستر و هچر روشن باشه برای من خاموش بود و طی تماس با خدمات پس از فروش مشخص شد دستگاه روی حالت ایزی باتور یک بوده و با تنظیم مجدد به ایزی باتور دو فن روشن شد . توقع این بود که توی کارخونه این موضوع تست شده باشه
2. راک پایین کلا چرخش نداشت و بعد از بررسی مشخص شد که پیج های راک به سینی کف دستگاه گیر میکنن و باعث میشه راک نچرخه و باید چند تا پایه خودت برای راک بزاری تا پیچ ها گیر نکنن و جالب اینه که شرکت از این موضوع خبر داشت ولی رفع عیب نکرده بود
3. کیفیت پایین فیش موتور راک باعث میشد که موقعی که سیم موتور رو جا میزنید سیم از فیش خارج بشه و موتور کار نکنه که با یه لایه نازک چسب مشکل حل شد
4. دو طرف راک پایین دوتا میله ی پلاستیکی هست که در حالتی که تخم توی دستگاه باشه پیچ های راک به این دوتا میله هم گیر میکنه که مجبور شدم پیچ های وسط ردیف اول و اخر رو برعکس ببندم
5. یکی از مکان های تخم مرغ دقیقا زیر موتور قرار داره و تحت هیچ شرایطی شما نمیتونید تخم مرغ توی اون مکان قرار بدین و عملا ظرفیت دستگاه دوتا کمتر از چیزی هست که بیان شده
بعد از حل شدن همه ی این مشکلات هنوز هم راک پایین من بدون اینکه به جایی گیر داشته باشه ( با در آوردن اهرم لنگ از موتور و تست با دست) فقط چرخش به یک طرف رو دارم یعنی 45 درجه به راست و برگشت ، و خبری از چرخش به چپ نیست
 

administrator

Administrator
عضو کادر مدیریت
#2
سلام من یه دستگاه 96 تایی از شرکت شما خریدم
دور اول راندمانم حدود 30 درصد بود با وجود تخم هایی که همه نطفه داشتن و تلفات در دوره ی هچ بود
دور دوم جوجه کشی راندمان باز هم کتر شد و از 96 تا تخم 12 جوجه خارج شد و خیلی از تخم ها رو که بعد از کار دستگاه شکستم همه جوجه داشتن ولی مرده .
این دور با جدیت تمام جوجه کشی رو زیر نظر گرفتم تا مشکلات مشخص بشن
چند تا نکته باید بگم خدمتتون :
1. فن کوچک دستگاه که باید دائم در حالت ستر و هچر روشن باشه برای من خاموش بود و طی تماس با خدمات پس از فروش مشخص شد دستگاه روی حالت ایزی باتور یک بوده و با تنظیم مجدد به ایزی باتور دو فن روشن شد . توقع این بود که توی کارخونه این موضوع تست شده باشه
2. راک پایین کلا چرخش نداشت و بعد از بررسی مشخص شد که پیج های راک به سینی کف دستگاه گیر میکنن و باعث میشه راک نچرخه و باید چند تا پایه خودت برای راک بزاری تا پیچ ها گیر نکنن و جالب اینه که شرکت از این موضوع خبر داشت ولی رفع عیب نکرده بود
3. کیفیت پایین فیش موتور راک باعث میشد که موقعی که سیم موتور رو جا میزنید سیم از فیش خارج بشه و موتور کار نکنه که با یه لایه نازک چسب مشکل حل شد
4. دو طرف راک پایین دوتا میله ی پلاستیکی هست که در حالتی که تخم توی دستگاه باشه پیچ های راک به این دوتا میله هم گیر میکنه که مجبور شدم پیچ های وسط ردیف اول و اخر رو برعکس ببندم
5. یکی از مکان های تخم مرغ دقیقا زیر موتور قرار داره و تحت هیچ شرایطی شما نمیتونید تخم مرغ توی اون مکان قرار بدین و عملا ظرفیت دستگاه دوتا کمتر از چیزی هست که بیان شده
بعد از حل شدن همه ی این مشکلات هنوز هم راک پایین من بدون اینکه به جایی گیر داشته باشه ( با در آوردن اهرم لنگ از موتور و تست با دست) فقط چرخش به یک طرف رو دارم یعنی 45 درجه به راست و برگشت ، و خبری از چرخش به چپ نیست
با سلام جناب صالح.
بنده این موضوع رو پیگیری میکنم و حتماً گزارش میدم تا در نسخه بعدی از این مشکلات نداشته باشیم. واقعاً ممنونم که این موارد رو با ما در میون میزارید اینها کمک های خیلی بزرگی به ما میکنن که مشکلات محصولات رو شناسایی و حل کنیم.
شما هم میتوانید در صورت نیاز شماره تماستان را در همین جا قرار دهید تا بگم باهاتون تماس بگیرن و مشکلاتتون رو بررسی کنن.
 

saleh.kh

New Member
#3
خواهش میکنم
چون خدمات پس از فروش خوبتون رو دیدم لازم دونستم این نکات رو بگم که مشکلات کمتر بشه در آینده
بابت مشکل دیروز با خدمات تماس گرفتم و گفتن بعد از پایان این دور از جوجه کشی راک رو بفرستم که رفع عیب بشه
09361794010
محمد صالح خزایی
 

administrator

Administrator
عضو کادر مدیریت
#4
خواهش میکنم
چون خدمات پس از فروش خوبتون رو دیدم لازم دونستم این نکات رو بگم که مشکلات کمتر بشه در آینده
بابت مشکل دیروز با خدمات تماس گرفتم و گفتن بعد از پایان این دور از جوجه کشی راک رو بفرستم که رفع عیب بشه
09361794010
محمد صالح خزایی
بنده میخواستم شماره شمارو بدم به بخش خدمات پس از فروش که خود شما با این بخش تماس گرفته اید و نیازی به این کار نیست. در صورتی که هر مشکلی در روند خدمات وجود داشت میتوانید با ما در میان بگذارید. باز هم تشکر بابت نکاتی که فرمودید.
 

saleh.kh

New Member
#5
دیروز یه دماسنج بسیار دقیق بدستم رسیم و با اون دمای داخل دستگاه رو اندازه گرفتم
سنسور رو دقیقا روی خود راک گذاشتم و صبر کردم تا دما ثابت بشه
و چیزی که بدست اومد این بود که دمای سمت چپ دستگاه درسته ولی دمای سمت راست دستگاه حدود 1 درجه بیشتر از دمای انتخابیه و فکر کنم این باعث افت شدید راندمان کار میشه
به نظرم نیازه که یک فن داخل دستگاه بصورت افقی نصب بشه که دمای چپ و راست دستگاه رو برار کنه
photo_2017-08-01_18-20-01.jpg
 

administrator

Administrator
عضو کادر مدیریت
#6
دیروز یه دماسنج بسیار دقیق بدستم رسیم و با اون دمای داخل دستگاه رو اندازه گرفتم
سنسور رو دقیقا روی خود راک گذاشتم و صبر کردم تا دما ثابت بشه
و چیزی که بدست اومد این بود که دمای سمت چپ دستگاه درسته ولی دمای سمت راست دستگاه حدود 1 درجه بیشتر از دمای انتخابیه و فکر کنم این باعث افت شدید راندمان کار میشه
به نظرم نیازه که یک فن داخل دستگاه بصورت افقی نصب بشه که دمای چپ و راست دستگاه رو برار کنه مشاهده پیوست 2
با سلام بله حتماً ایم مورد مد نظر قرار خواهد گرفت و شمارو در روند انجام این پروسه مطلع خواهیم ساخت. با تشکر از شما که در رشد و هرچه بهتر شدن دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور به ما کمک میکنید.
 

saleh.kh

New Member
#7
خوب دوستان این دور جوجه کشی من تمام شد و راندمان کار در حدود 58 درصد بود
بهتر از دفعه های قبل بود ولی راضی کننده نبود
برای محاسبه ی راندمان هم تعداد جوجه های خارج شده رو تقسیم بر تعداد تخم های نطفه دار کردم
متاسفانه هنوز بیش از 40 درصد از تخم ها جوجه توشون میمیره که باید یه فکری به حال نقص سیستم چرخش تخم ها و جابجایی دما کرد
مورد دیگه اینکه یکی از اشکالاتی که ممکنه توی جوجه کشی به وجود بیای کج بودن انگشت های پای جوجه است که دلیل اون هم تغییرات رطوبت در دوران هچر هست
این تغییر وقتی ایجاد میشه که تعداد زیادی جوجه با هم از تخم خارج بشن و خیس بودن جوجه ها باعث افزایش رطوبت بیش از حد تنظیم شده دستگاه میشه که تا حدی میشه با باز کردن چند ثانیه ای
درب دستگاه مشکل رو حل کرد ولی راه حل بهتری می خواد که فکر کنم باید سیستم تهویه ی دستگاه برای افزایش راندمان تقویت بشه
من از دو روز قبل از هچر درپوش های دستگاه رو برداشتم که رطوبت کنترل بشه ولی خیلی موثر نبود
 

administrator

Administrator
عضو کادر مدیریت
#8
خوب دوستان این دور جوجه کشی من تمام شد و راندمان کار در حدود 58 درصد بود
بهتر از دفعه های قبل بود ولی راضی کننده نبود
برای محاسبه ی راندمان هم تعداد جوجه های خارج شده رو تقسیم بر تعداد تخم های نطفه دار کردم
متاسفانه هنوز بیش از 40 درصد از تخم ها جوجه توشون میمیره که باید یه فکری به حال نقص سیستم چرخش تخم ها و جابجایی دما کرد
مورد دیگه اینکه یکی از اشکالاتی که ممکنه توی جوجه کشی به وجود بیای کج بودن انگشت های پای جوجه است که دلیل اون هم تغییرات رطوبت در دوران هچر هست
این تغییر وقتی ایجاد میشه که تعداد زیادی جوجه با هم از تخم خارج بشن و خیس بودن جوجه ها باعث افزایش رطوبت بیش از حد تنظیم شده دستگاه میشه که تا حدی میشه با باز کردن چند ثانیه ای
درب دستگاه مشکل رو حل کرد ولی راه حل بهتری می خواد که فکر کنم باید سیستم تهویه ی دستگاه برای افزایش راندمان تقویت بشه
من از دو روز قبل از هچر درپوش های دستگاه رو برداشتم که رطوبت کنترل بشه ولی خیلی موثر نبود
با تشکر از شما جناب صالح من به چند تا از مشتری هایی که تازه خریدن ایزی باتور 2 گفتم که در حین جوجه کشی فیلم بگیرن تا دقیقاً ببینیم مشکل از چیه ، سعی میکنم ویدئو هارو هم بزرارم اینجا همه ببینیم
 
م

موسی وحدت

Guest
#9
سلام ایزی باتور ۲ گرفته ام ۱۸ روزه تو دستگاه هستش تخم محلی الان برای هچر نمیدونم چکار کنم باید تخم ها رو داخل سبد بچینم بزارم داخل دستگاه یا لازم تنظیمات رو برد دست کاری کنم لطفا راهنمایی کنیین مننون
 
ا

اشرفی

Guest
#10
سلام ایزی باتور ۲ گرفته ام ۱۸ روزه تو دستگاه هستش تخم محلی الان برای هچر نمیدونم چکار کنم باید تخم ها رو داخل سبد بچینم بزارم داخل دستگاه یا لازم تنظیمات رو برد دست کاری کنم لطفا راهنمایی کنیین مننون
اگه تو حالت اتوماتیک باشه بعد از 18 روز تمام یعنی در روز 19 وارد هچ شده و باید تخم ها از سبد به شانه های گردان منتقل شوند.
 
ع

علی بهرام

Guest
#11
فن کوچک روی درب ایزی باتور 2 چه زمان باید روشن یا خاموش باشد
 
ا

اروین تاجیک

Guest
#13
با تشکر از شما جناب صالح من به چند تا از مشتری هایی که تازه خریدن ایزی باتور 2 گفتم که در حین جوجه کشی فیلم بگیرن تا دقیقاً ببینیم مشکل از چیه ، سعی میکنم ویدئو هارو هم بزرارم اینجا همه ببینیم
ببخشید شما مگه دستگاه تست نمیکنن؟؟من میخواستم بخرم ولی با مشکلاتی که دوستان گفتن احساس میکنم بجای در امد زایی ضرر کنم
 

administrator

Administrator
عضو کادر مدیریت
#14
ببخشید شما مگه دستگاه تست نمیکنن؟؟من میخواستم بخرم ولی با مشکلاتی که دوستان گفتن احساس میکنم بجای در امد زایی ضرر کنم
پست برای 2 سال پیشه اروین جان ! فناوری های و سیستم های تولیدی تغییرات بسیاری پیدا کردن و تعداد کادر چندین برابر شده که در نتیجه نظارت ها بسیار بیشتر شده .
پیشنهاد میکنم با کارشناس ما تماس بگیرید تا به طور کلی شرایط مختلفی را براتون شرح بدند
09143403463
مهندس محمودی
موفق باشید
 
R

Reza876456

Guest
#15
سلام ایزی باتور 2 کلا این مشکلاتی که دوستان اشاره کردن الان حل شده یا در حال حاضر وجود داره؟؟؟ من میخواستم امروز سفارششو بدم
 

administrator

Administrator
عضو کادر مدیریت
#16
سلام ایزی باتور 2 کلا این مشکلاتی که دوستان اشاره کردن الان حل شده یا در حال حاضر وجود داره؟؟؟ من میخواستم امروز سفارششو بدم
سلام رضا جان ، با توجه به ارتقاء فناوری و اضافه کردن دستگاه های جدید و بروز در خط تولید ، کیفیت دستگاه ها ارتقاء بسیاری داشته
پیشنهاد می کنم برای اطلاع بیشتر از صفحه ی ما در اینستاگرام هم دیدن کنید ، تصاویر دوستانی که جوجه کشی موفق با این دستگاه داشتن به وفور موجودن:

eskandari_eig@
 
R

Reza876456

Guest
#17
سلام ممنونم از پاسختون من الان دو روز هست که دستگاه رو از سایت ایزی باتور دات کام سفارش دادم خواستم بدونم که دستگاه از ارومیه فرستاده میشه یا تهران؟ و سوال دوم اینه که چجوری میتونم بدونم که دستگاه تو چه مرحله ای از ارساله؟ اگه جواب بدین ممنون میشیم
 

administrator

Administrator
عضو کادر مدیریت
#18
سلام ممنونم از پاسختون من الان دو روز هست که دستگاه رو از سایت ایزی باتور دات کام سفارش دادم خواستم بدونم که دستگاه از ارومیه فرستاده میشه یا تهران؟ و سوال دوم اینه که چجوری میتونم بدونم که دستگاه تو چه مرحله ای از ارساله؟ اگه جواب بدین ممنون میشیم
خواهش میکنم
بستگی به محل ارسال کالا داره ، پیشنهاد من تماس مستقیم با مسئول نمایندگی تهران هست ، ایشون به طور کامل راهنماییتون میکنن که محصول از کجا ارسال میشه و الان در چه مرحله ای از ارسال هست . اگر با پست هم ارسال بشه کد رهگیری رو ازشون بخواید تا ارئه بدن

تماس :
021.66916216
021.66916215
همراه :
09125547229
09126756145

مسئول فروش تهران : آقای حنیفه

موفق باشید
 
R

Reza876456

Guest
#19
سلام دستگاه الان ده روز هست که به دستم رسیده الانم 200 تا بلدرچین گذاشتم رطوبت رو 65 گذاشتم دما هم 37.7 گذاشتم الانم هشت روزه که تو دستگاه هست ولی الان که دو سه تاشو نطفه سنجی کردم اصلا هیچ رگ و شاهرگی توش وجود نداشت دلیل این موضوع چیه ؟؟؟ رو اتوماتیک هم میزارم دستگاه خودش رطوبتو 70 میکنه ولی تو سایتتون نوشته 65 میشه توضیح بدین ممنون میشم
 

administrator

Administrator
عضو کادر مدیریت
#20
سلام دستگاه الان ده روز هست که به دستم رسیده الانم 200 تا بلدرچین گذاشتم رطوبت رو 65 گذاشتم دما هم 37.7 گذاشتم الانم هشت روزه که تو دستگاه هست ولی الان که دو سه تاشو نطفه سنجی کردم اصلا هیچ رگ و شاهرگی توش وجود نداشت دلیل این موضوع چیه ؟؟؟ رو اتوماتیک هم میزارم دستگاه خودش رطوبتو 70 میکنه ولی تو سایتتون نوشته 65 میشه توضیح بدین ممنون میشم
سلام رضا جان
قبل از اینکه تخم ها رو داخل دستگاه قرار دهید حتما تست کنید ببینید اصلا نطفه دارن یا نه ( به این آموزش توجه کنید : آموزش نطفه سنجی )
وقتی رگه ندارن یعنی بدون نطفه هستن، انتخاب تخم نطفه دارتون صحیح نبوده، همیشه سعی کنید از مکان هایی خرید تخم داشته باشید که خودتون گله مولد رو کامل ببینید در غیر این صورت ممکنه که با مشکلات اینچنینی مواجه بشید ...

در مورد تفاوت بین رطوبت اتوماتیک و رطوبت دستی هم لطفا با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید تا کامل در مورد تنظیم درست دستگاه راهنماییتون کنند

شماره تماس : 04432387787

موفق باشید .
 
بالا